Op 17 januari werden de eerste negen namen voor Publiek14 bekendgemaakt, de inspiratiedag op 24 maart in de Gentse Minardschouwburg.
Dit zijn ze op een rijtje:
- Bert Van Wassenhove, auteur van Een digitaal marketingplan in 100 dagen,
- Tom Palmaerts, trendwatcher van het jaar,
- Huis van Alijn (Gent), dat zeer inspirerend is op het vlak van crowdsourcing,
- M (Leuven), dat eveneens bekend is voor zijn sterke publiekswerking,
- Koninklijke Belgische Voetbalbond, dat via het sociale beleid van de Football+ Foundation clubs meer publiek bezorgt,
- Mediaraven, dat met Kampstagram toont hoe je Instagram voor jongeren- (maar ook andere) organisaties kunt inzetten,
- CJP, dat met Bill jongeren zelf cultuur laat promoten bij jongeren.
- Lander Piccart en de Vlaamse Jeugdraad, die al maanden onverdroten de GAS-boetes in het vizier nemen (in plaats van experts uit te nodigen die uitleggen hoe je jongeren bereikt, geven we de jongeren zelf een podium) ,
- dokter Luc Colemont, die met de slimme campagne Stop Darmkanker zelfs Brad Pitt bereikt.
De komende dagen maken we de laatste namen bekend.
Verdere info op de website van Publiek Centraal en Publiek14